Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta
»
Panowie pomóżcie w diagnozie .Po odpaleniu obroty jałowe .
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1042 razy
Data wydarzenia: 31.03.2012
Panowie pomóżcie w diagnozie .Po odpaleniu obroty jałowe .
Kategoria: obserwacja
Po odpaleniu obojetnie czy to temperatura ujemna czy dodatnia , obroty są na poziomie około 600-700 obrotów falują , zauważyłem na filmikach niektórych użytkowników że po odpaleniu samochodu w temperaturz niskiej , mają obroty około 1000 (pewnie to automatyczne ssanie)
U mnie tego nie ma ?
Po odpaleniu obroty wachają się zawsze między 500-700 , .Trwa to dosłownie do 2 minut . Potem silnik mruczy jak złoto , a obroty nie drgają na poziomie około 700 obrotów na minutę .
Dzięki za wszystkie podpowiedzi co to moze być .
Szerokości....
Najnowsze blogi
Dodano: 12 godzin temu, przez niki129
Nowy zakup docelowo ma zastąpić Audi A2.
Bardzo przyzwoity stan, 2011r, 122tys.km.
Zobaczymy jak się będzie spisywać.
4
komentarze
Dodano: 16 godzin temu, przez CeZaR83
Tak, proszę Państwa to juz stało sie faktem.
Mazda juz sie grzeje w słońcu u dealera w Łodzi ;)
Czas na rejestracje, dokumenty, montaż akcesoriów i zabezpieczenia antykorozyjnego ...
3
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Takim to sposobem jeżdżę już DSem już dwa lata . Przez te dwa lata przejechałem nim 28 055km, czyli całkiem nieźle jak na mnie, gdzie 38% to jazda po mieście, przy średnio miesięcznym ...
12
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Czy aby na pewno oglądałeś filmiki diesli? Ja mam 11 letnie 1.9 dti, obroty na biegu jałowym między 600-650 (niskie, ale nie gaśnie, nawet z klimą). W tzw międzyczasie walnął mi przepływomierz, zakładałem 3 różne i nie było różnicy w obrotach. Samochód był odpalany przy -20 i również nie zauważyłem, żeby obroty szły w górę, czy w dół. Ssanie się załączało na dłużej, ale odbijało się to raczej na wyższym spalaniu niż obrotach (również przez odpięty/niedziałający przepływomierz-wtedy ssanie działa cały czas). Mój tata jeździ xsarą 2.0 hdi i w tym przypadku temperatura też nie ma wpływu na obroty.
Co do falowania to został chyba komputer, bo przyczyn może być masa.
masz tu linka tam jest temat jakie programy i też jest link do forum BMW zaloguj się a to chwila roboty i bedziesz na bierząco w tych tematach
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=65784&start=0
Pozdrawiam,chciałbym pomódz ale bmw jeszcze się niedorobiłem